Nasze starania rynkowe doceniła jedna z największych w Polsce grup wydawniczych – grupa Helion.
Jednakże wybór naszego produktu do oferty poprzedziły staranne przygotowania i zapoznanie z naszą grą, o czym możecie przeczytać w poniższym wywiadzie z Panią Martą Bajsarowicz z wydawnictwa One Press:
1. Z jakiego powodu zdecydowali się Państwo na wprowadzenie do sprzedaży gry EUROCASH?
Onepress: Jesteśmy bardzo otwarci na tego rodzaju edukacyjne inicjatywy i chętnie je wspieramy. Mamy wrażenie, że niestety wciąż jest ich mało, a o tych, które są, niestety nie jest zbyt głośno. Tymczasem nauka poprzez zabawę to nie jest puste hasło. Za taką formą aktywności przepadają nie tylko dzieci. EUROCASH to świetne uzupełnienie biznesowej oferty naszego wydawnictwa – to, czego czytelnicy uczą się z wydawanych przez nas książek mogą teraz śmiało zweryfikować w grze, która stawia przed graczami osadzone w polskich realiach biznesowych wyzwania. Trzeba się dobrze nagłowić, żeby z błędnego koła „od wypłaty do wypłaty” trafić na szerokie wody WIELKIEGO BIZNESU. Tak jak w życiu, tak i w grze – nie jest lekko, ale warto się postarać, żeby przetestować swoją inteligencję finansową.
2. Czy miała znaczenie misja edukacyjna twórców gry, by zwiększać dobrobyt polskiego społeczeństwa?
Onepress: Oczywiście, że tak. Niestety żyjemy w państwie, w którym czytanie nie należy do najpopularniejszych rozrywek. Ale kto nie „gra w gry”? Ta co prawda do lekkich i łatwych nie należy, ale warto poświęcić jej trochę uwagi i zagrać kilka razy. Okazuje się, że złe nawyki finansowe można wykorzenić, a umiejętności zdobywania i pomnażania pieniędzy można się nauczyć. Jeśli choć część naszych rodaków zacznie myśleć o pieniądzach w taki sposób, żeby zaczęły one pracować na nich, a nie odwrotnie, uznamy, że gra odniosła sukces, do którego mamy nadzieję choć w pewnym stopniu się przyczynić.
3. Na ile istotne były polskie realia przedstawione w grze i fakt tworzenia gry w Polsce i wspierania w ten sposób polskiej przedsiębiorczości?
Onepress: Polskie realia, w jakich osadzona jest gra, to chyba najważniejszy atut EUROCASH. W końcu tak jak amerykańskie książki biznesowe często wymagają lokalizacji, żeby były zrozumiałe dla naszego czytelnika, tak i realia finansowe trzeba było osadzić na polskim gruncie. Nauka inwestycji biznesowych, giełdowych czy w nieruchomości ma sens wtedy, kiedy nowo nabytą wiedzę możemy bezpośrednio zastosować w praktyce. Cieszymy się, że twórca gry – Bartosz Wilczek – położył na to tak duży nacisk.
Już niebawem gra EURO CASH znajdzie się w sieci dystrybucji grupy, dzięki czemu razem możemy dalej poszerzać realizację naszej misji i sprawić, by gra EURO CASH trafiła do każdego polskiego domu! My tymczasem cieszymy się, że nasze starania i działania rynkowe zostały docenione przez firmę zajmującą czołową pozycję na rynku, jedno z największych i najpopularniejszych wydawnictw w Polsce. Dziękujemy grupie Helion za zaufanie i wsparcie, które jest dla nas ogromnym wyróżnieniem.